Het avontuur is begonnen!

Mijn eerste echte volle dag hier. En je bent meteen de hele dag vrij. Dat is toch wel een luxe.

Ben gisteren aangekomen en heb een goeie vlucht gehad. Wel weinig geslapen maar daar moest ik maar even door heen. Er stond bij aankomst netjes iemand van de organisatie mij op te wachten en nog 3 andere vrijwilligers uit Amerika.
Bij aankomst op het project zelf kregen we een rondleiding en mochten we daarna even tot rust komen, heel toevallig is er ook nog een ander nederlands meisje op het project ,dus hoef gelukkig niet alleen maar Engels tw praten. Netjes op 18.30 stond het avond eten klaar, kip en frietjes. Na het avond eten heerlijk gedoucht, wel in een douche vol spinnen en vliegen, maar wel lekker warm want het is hier nu maar 15 graden overdag en iets van 7 graden in de nacht (verder deze week word het 10 graden warmer) en ben daarna heerlijk in bed gaan liggen en werd vandaag 8.40 wakker.

Vandaag heb ik zoals ik al zei een dag vrij. Ik zit nu bij een restaurantje met wifi, want de wifi op het project is niet zo goed. We hebben elke maandag de hele dag vrij, en mogen onze eigen dag inplannen. Vandaag zijn we naar een soort van winkelcentrum geweest, met een supermarkt , restaurantjes, kledingwinkels. En daar zitten we nu dus nog steeds. Over een kwartiertje worden we weer opgehaald en gaan we terug naar het project. Morgen begint mijn echte eerste werk dag.

Xxx juul

Reacties

Reacties

henkbep matser

we blijven je 5 weken volgen. Leuk verhaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!