Eerste week gehad

De eerste week zit erop.

De eerste week zit erop en ben nog steeds super blij dat ik deze reis ben gaan maken.

Mijn week was van dinsdag tot zondagmiddag alleen maar werken. Elke dag in een andere groep.

De week begon bij het diana centre. Daar zitten dieren zoals schapen, konijnen, en hamsters. Dus de dieren die we in nederland ook gewoon hebben. Hier heb ik vooral veel hokken schoongemaakt en dieren eten geven.

Daarna weet ik het niet meer zeker, maar heb in elke groep gewerkt deze week. Je hebt bijvoorbeeld ook de groep met de leeuwen en panters. Hierbij help je vooral met schoonmaken van de hokken. Oud vlees uit de hokken halen. En hokken renoveren. Ook heb je de primates, dat zijn apen en dergelijk. Hierbij doe je vooral werk als helpen uitzoeken wat ze te eten krijgen en bezemen en dergelijk. Dan heb je nog de nursery, dit is met jonge baby diertjes en dieren die niet meer in een kooi bij andere kunnen leven. Hier bij verschoon je de hokken geef ze water en vooral veel aaien en knuffelen.

Een gewone werk dag ziet er als volgt uit: 8.15 tot 9.40 werken. Om 9.40 tot 10.15 heb je teatime. Dan ga je weer aan het werk tot 11, en van 11 tot 12 heb je animal time, dit is de tijd waar jenkan knuffelen met dieren. Om 12 uur heb je lunch tot ongeveer een uur of 1. Daarna werk je tot 5 en heb je avondeten om half 7.

Aankomende vrijdag vertrek ik alweer naar Zambia en is mijn eerste avondtuurtje afgesloten, en ga ik door naar mn volgende in zambia!

x Juul!

Reacties

Reacties

henk bep matser

Zo te lezen heb je je niet verveeld. Wel een belevenis xx

Petra Meijer

Wat een leuke verhalen juul!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!