Nog 5 dagen!

Haalloo,

Daar ben ik weer, 5 dagen voor vertrek en super zenuwwachtig ben ik dit aan het typen.

Over 5 dagen vertrek ik al naar mn eerste bestemming Zimbabwe. De laatste dagen zijn super snel gegaan, en ben eigenlijk nu een beetje in de stress.

Heb geen idee meer waar ik moet beginnen met inpakken en wat ik allemaal nog moet doen voor vertrek. Rustig aan leg ik hoopjes met spullen klaar die ik deze week, als ik een keer tijd heb, in mijn backpack moet gaan doen.

Ook staat er voor vrijdag een afscheidsfeestje gepland, al is het maar 5 weken dat ik weg ga, voor mij voelt dat als heel lang.

Ik denk dat de volgende blog er op komt als ik aan gekomen ben in afrika! En dan een stuk langer dan dit korte berichtje!

X juul

Reacties

Reacties

Petra meijer

Hoi Juul,

Komt vast helemaal goed met de voorbereiding.
En als je er eenmaal bent, ga je het vast heel leuk vinden.
Zimbabwe is mooi en het zijn hele lieve mensen!
xx Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!